CZECH FUND odměňuje fanoušky Komety cenami z fanshopu. Stačí mít nálepku na autě

Značka CZECH FUND, která je součástí investiční skupiny DRFG, vstoupila jako generální partner brněnské Komety do další hokejové sezony. A jako poděkování pro fanoušky připravila soutěž o několik stovek cen z fanshopu. “Pravidla jsou jednoduchá. Chtěli jsme odměnit skalní fanoušky, kteří jezdí s nálepkou Komety na autě. Od tohoto týdne budou naše hostesky procházet městem a odmění výherním kódem všechny řidiče, kteří se na svých vozech pyšní tímto logem.  Svou cenu si mohou výherci snadno zobrazit na webu po zadání kódu,” popisuje soutěž za marketingové oddělení Tomáš Kreisler. Stovky nálepek na auta s popisem soutěže se dostaly k fanouškům například během utkání Komety s Chomutovem, které se uskutečnilo v úterý 29. ledna. “Chtěli jsme znásobit možný počet výherců a odměnit skutečné fanoušky,” pokračuje Kreisler. Nálepky se dají běžně zakoupit i ve fanshopu Komety. Ve spolupráci s hráči Komety vzniklo také video, které názorně popisuje průběh soutěže a představuje účastníkům její pravidla. Diváci měli možnost klip zhlédnout během posledního domácího zápasu. Výherci se mohou těšit na řadu zajímavých cen, mezi které patří například batohy, trička, termosky, osušky, čepice a další. “Hlavní výhrou je podepsaný dres Komety a dvě vstupenky na utkání,” uzavírá Kreisler. „Našeho partnerství si velmi vážíme. Aktivity CZECH FUND pravidelně baví nejen naše fanoušky, ať už jsou to aktivity na charitativním poli, soutěže v rámci domácích utkání nebo soutěže mimo stadion. Tentokrát mají příležitost vyhrát všichni fanoušci, i ti, kteří se pravidelně na hokej nedostanou, a vybavit se ve fanshopu na blížící se vrchol hokejové sezóny,“ uvedla Lenka Plšková, obchodní a marketingová ředitelka HC Kometa Brno. Více o CZECH FUND ->